söndag 30 maj 2010

Magkänsla

Innan Joppe åkte sa han att han kände på sig att något av planen kommer vara försenade. De hade satt sig på planet i Kastrup men fick hoppa av igen för det var något fel med gps'en. Så planet skulle bli ca 1,5 timme försenat... Men nu är de påväg till Munchen iaf. Det positiva är väl då att de slipper vänta 2 timmar där på nästa plan.

Efter Anna och Pauline varit här cyklade jag och barnen till min kusin och tvillingarna. Vi kollade in nya lägenheten, fikade och barnen lekte. Väl hemma igen gjorde jag och Max pannkakor, Thea lekte hos grannen. Sen blev det sagoläsning. Ett barn sover, det andra trilskas fortfarande och har sina ursäkter...

Jag har krupit upp i soffan och ska se housewives. Har 2 osedda program inspelade, fick fram det senaste som gav resumé om vad som hade hänt och det räcker. Så där slapp jag ödsla mer tid vid tvn så nu behöver jag bara se sista programmet :-) Börjar faktiskt tröttna lite på serien... Men ett beroende kommer man väl inte helt ifrån kanske...!?

Imorn är det en ny vecka och den är verkligen fullspeckad......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥