lördag 29 maj 2010

Idiotkelen

Blev väckt för ett tag sen av en svart luden en... Han båkade och båkade, slickade mig på kinden och spann. Då var det ingen som brytt sig om honom på hela natten. Men jag vände väl mig om eller nåt för så fort vi visar ett livstecken så kommer han och ska KELA!!

Lillgumman kollar Bolibompa och gossen sover.
Om en timme kommer min bror på frukost, sen ska han ta med sig Max på äventyr :-) Undra om jag får med mig sonen hem imorn... Kan tänka mig att det kommer pratas en heeeel deeel om att sova hos morbror framöver sen!!

Det blir lite tid med bara Thea sen innan hon ska iväg. Få se vad vi hittar på. Vi ska grilla iaf :-)
Ikväll ska vi på 40-årsfest.

Men nu, när resten av familjen tänker vakna ska vi göra ägg och bacon-frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥