fredag 14 maj 2010

Donk donk DONK

Shit vilken skallebank jag har!!! Fattar inte varför!? Det gör så ont så jag mår illa. Inte för jag tror att det hade hjälpt att gå o spy. Tyvärr har jag bara ett av pillerna med mig, som ska hjälpa (ibland) så jag får ju gå runt så här ett tag...
Undra om den är där för att det är FÖR mkt nu!! Det är så jävla mkt som ska hända och göras hela tiden så jag orkar inte med!! Fick ställa in 2 träffar i eftermiddag för jag orkar/hinner inte, den ena träffen hade jag ju t o m glömt bort... Jävla piss-stress hela tiden.
Har grejer inplanerade för hela dagen imorn men vi få se hur länge jag orkar...!!
Nu ska jag vila lite innan det blir pannkakegräddning.

Va kul det var att se barnen imorse, i o med att det är klämdag så är de på ett annat dagis. Det ligger mitt emot deras ordinarie och Thea brukar vara i deras lekhall en dag i veckan så hon kände ju igen sig :-) Max rusade raka vägen in och hoppade studsmatta och klättrade i ribbstolen. Det går nog ingen nöd på dom idag!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥