måndag 10 maj 2010

Det lyser :-)

Helt otroligt, solen är framme!! Konstigt att den bara är framme på arbetstid... Inte för att det gör mig någonting för på jobbet sitter vi ute så fort solen kommer. Men alla stackare som bara är inomhus hela dagarna...
Nu sitter vi och slöa i solen till massa fågelkvitter.

När jag kommer hem ska jag titta på en ritning. Joppe och en av mina bröder ska bygga en lekstuga!! Hittade ju en fin på Blocket men hur lätt är det att flytta på!? Nu får det bli en så får vi tänka ut nåt smart sätt att bygga så den går att flytta på. Ingen vet ju hur länge jag bor här... ;-)
Å det bästa av allt: det kommer bli plats på deras rum när mkt kommer va i lekstugan!! Bara spisen, bord och stolar gör ju mycket.

Joppe ska jobba över ikväll, nån server i Spanien... Vi skulle ju stooorhandlat men antingen får det bli senare eller imorn. Mig gör det inget :-) Jag ska ha mysig nattning med massa läsning istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥