tisdag 18 maj 2010

Back on line

Fick ringa 3 igen så nu funkar min telefon igen!! Ett nytt simkort kommer i veckan så jag ska byta iaf. Se om det kanske kan funka lite längre!?

Jag hann aldrig vila innan, började dammsuga och skura golv istället. Så nu är det gjort!! Rent och snyggt tills vi kommer tillbaka på söndag :-)
Å jag hittade en tjuv i mina rabarber!!!!!! Hon stod där med häcken i vädret haha. Nedå jag hade ju lovat henne igår att hon fick komma och plocka och va jag inte hemma fick hon gå bak. Det plingade på dörren men jag gick inte o öppnade... Jag hade torkat in mig i sovrummet, det va ju blött överallt så jag struntade i att öppna. Trodde det va barnen som ville in och leka, men mina är ju inte hemma här. Sen såg jag huvud sticka upp vid fönstret och sen såg jag ju rabarbertjuven :-)
Jag blev sugen på rabarberpaj iaf så nu har jag en i ugnen och gästerna kommer strax!!


Dubbel sats med smulpaj över, mmmm va gott!! Tur jag fyllde magen med sallad innan!!

Sen flyttar vi till sunnerbo inatt. Lite större säng och där hörs regnet smattra lite mer än här ;-) Vi har öppnat altandörren och lyssnar. Katterna gillar nog med ljudet för de satte sig ute.
Nu ska jag tända massa ljus för det va hemskt vad mörkt det bidde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥