lördag 24 april 2010

Uteliggare...

... Det är jag det ;-) Har lagt mig ute i solsängen invirad i täcke. När solen lyser är det hur gott som helst, men så fort den går i moln och det börja blåsa blir det svinkallt!!
J håller på med sin deklaration och vi har betalat alla räkningar. Men det ser ut som han få sitta där inne ett tag till och jobba. Själv ska jag ligga här och njuta!! Har en korsordstidning med, ifall jag blir rastlös ;-)
Fick SMS innan att jag blev ledig imorn!! Guuu vilken kanonhelg jag ska ha. Synd bara J åker imorn. Men här ska slappas och göras vad som faller in.
Nu ska jag gosa in mig i täcket riktigt. Jag ska kolla när broder ska ta dö på min mossmatta. Å det roliga är ju att det funkar med, så när hela mattan är tagen har jag kanske 200 grässtrå allt som allt.... Blir att så ny GRÄSmatta i veckan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥