söndag 25 april 2010

Sovmorgon

Så här länge var det längesen jag hade ro att sova... Men det var nog för jag sov så dåligt igår och var supertrött igår!! Somnade ändå ganska tidigt.
Älsklingen väckte mig när han åkte halv 7, så nu är det TYST och TOMT här!! Saknar honom redan!!!!!! Tur att barnen kommer hem imorgon :-)
Ligger fortfarande i sängen och hör fåglarna. Det ser ju ut och bli en strålande dag och ingen blåst :-) Har ingenting planerat idag mer än en storhandling inför veckan. Så nu tror jag att det blir frukost till Desperate housewives (har det inspelat och inte sett det än) dusch, hårinpackning, peeling, handling och sen solsängen resten av dagen :-) Ska köpa mig en korsordstidning med sen är allt perfekt!! Ååå jag ska NJUTA av min trädgård :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥