torsdag 29 april 2010

Mardröm och städ

NU har jag tid att skriva :-)
Thea vaknade redan 5.45 så hon satt vid tvn och kollade på Dora. Max kom in och väckte mig med en massa pussar och kramar vid 7.
Sen har vi gjort scones och smoothie och mamma kom förbi på frukost.
Thea sitter och pärlar, jag och Max vilar oss lite till "Alla barn i bullerbyn".
Jag måste ta och damma av här lite, annars kanske Anna, Roger och Micke får en allergisk reaktion här imorn haha. Kanske inte riktigt så illa men jag gillar att städa (inom rimliga gränser)!!

Usch jag hade sån fruktansvärd dröm inatt!! Hade lämnat ett av barnen nere hos Anna och sen när jag skulle komma och hämta så säger hon att hon lämnat det på dagis. Å där hade det rymt, hoppat över staketet och blivit påkörd.......
Du ska veta va arg jag blev på dig, Anna!! Men jag gick in och tittade och båda barnen låg i sina sängar och sov, puh!!!!! (så jag är inte arg på dig längre, ni kan våga er hit imorn :-) )

Guu så tyst och lugnt här är, bäst att börja städa så länge det varar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥