måndag 29 mars 2010

Märkligt...

Igårkväll när jag la mig så satte jag telefonen på laddning, kastade nässprayet men missade väskan så det hamnade vid dörren, som var stängd. Imorse vaknade jag vid 5 och gick bara på toa och när jag kom in i rummet igen skulle jag ta ut laddaren o lägga telefonen vid sängen så jag nådde den när den skulle gå igång på alarmet. Telefonen var borta och sladden var utdragen.... Då låg sladden i väskan och telefonen jämte mig på bordet... Väckte Joppe och frågade om det va han som varit uppe för telefonen var fulladdad. Men ne, han skulle aldrig dra ur den. Sen låg jag och funderade på nässprayet som skulle höras när jag öppnade dörren för då skulle det kasat med. Va tvungen att tända och då låg det i väskan!! Jag blev skiträdd!! Joppe sa att det måste ju va jag som varit uppe inatt!? Men det har jag inte!! Å han som vaknar av allt skulle ju definitivt vaknat och frågat vad jag höll på med mitt i natten! Men nej, detta konstiga förblir konstigt.... Eller vem går omkring på Sunnerbo och spökar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥