fredag 12 mars 2010

Lycklig Diesel ;-)

Nu har vi varit uppe i Sälenfjällen och varit inne i ett par fiiina små butiker ;-) jag blev alldeles KÄR i en rosa burk till kattmaten, men tyckte kanske den va liiite dyr... Hittade en snygg väska i nästa affär men tvekade lite där med. Kunde inte släppa tankarna på dessa ursnygga saker när vi va o köpte mat!! Funderade på att blunda, springa in o betala o ut igen. H gav förslag att M kunde gå in o handla åt mig så va det ju nästan som jag fått den haha. Men jag bestämde mig för att köpa bägge...;-) Sagt och gjort. Ååå va Diesel kommer bli lycklig när hon ser sin fina matburk, Sambo kommer nog inte gråta han heller.



Visst är den SNYGG!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥