fredag 5 mars 2010

Idag igen ;-)

Jahapp så va det fredag igen ;-) Underbart!! Ser fram emot vårat fredagsmys!!

En kusin skickade SMS innan och undrade om jag ville med till Ikea idag och det kunde jag ju inte säga nej till... Å som tur är så ville hon vänta tills jag slutar jobba. Å va barnen kommer bli lyckliga då, bollarna idag igen haha. Känns inte som jag behöver något speciellt hade visst ramar hemma. Tog fina kort i somras och förstorade och så hittade jag en lösning på ramar jag hade så jag ska fixa till dom i eftermiddag med o sätta upp.

Jag har en liten klump, tycker det är jättetråkigt att lämna barnen imorn, men hade inte något val. Det är ju fler än jag och joppe som ska åka iväg på semestern imorn. Men de kommer ha skoj på dagen hos sin mormor först!! Å det är ju "bara" 2 dagar tidigare som jag lämnar dom.....;-( så därför blir det extramys ikväll eftersom vi förlorar lördagkvällen!! Alltid något plus i det sorgliga ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥