lördag 27 mars 2010

Frukost

Guu jag somnade direkt igår när vi la oss... Minns ingenting från boken. Men så va jag trött med!!
Nu sitter jag här och ska jobba om en timme. Det är jag och min smoothie ;-) Idag skulle det bli lite vårstädning på jobbet. Känns skönt. De sa ju att det skulle regna fast det ser ut att bli ganska fint, än så länge. Å varmt är det ju med. Mätaren står nästan på 10 grader.... Kanske jag inte behöver dubbla byxor idag!? Det är nog bäst ändå - jag är ju GANSKA frusen!!!
Ikväll är vi bortbjudna, få se om jag har nåt att ha på mig annars får jag väl stressa hem innan.
Å det är tur Joppe är ledig och ska till Apoteket. Behöver visst ett starkare piller för migränen, som jag fått på senare dar... För pillerna igår hjälpte inte.
Nehe dags att hasta vidare in i badrummet, som vanligt vaknade jag ju alldeles för tidigt så jag hinner t o m krypa ner o gosa in mig en stund till i täcket. J måste bli jätteglad av att bli väckt hela tiden ;-) Men vadå, han ha ju hela dan på sig att sova.....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥