fredag 26 februari 2010

Ångest

I eftermiddag mötte jag upp en vän och hennes dotter, vi va på Team sportia. Jag va ute efter ett par träningsbyxor för jag tränar hos sjukgymnast. Men jag fick lite ångest för nu kan jag inte säga nej när vännen vill ner på gympa...... Jag har ju alltid skyllt på träningskläder... Å inte har jag någon ursäkt när pojkvännen vill ha med mig på gymmet heller, suck. Bara att ta mig i kragen nu ;-)
Vi valde hårfärg med så jag ha fixat till mitt "silverhår"....... Enda nackdelen med att vara så mörk i håret är ju alla gråa hårstrån som syns så j-la väl nuförtiden.....
Men nu är det snart sovedags, ska jobba imorn. Jag ha varit vaken sen halv 4 imorse vet inte varför jag aldrig somnade om. Hoppas på bättre sömn inatt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥