tisdag 14 november 2017

TISDAG MORGON

Nu är jag bara hemom och äter innan vi ska åka bil igen. Jag gör inget annat än äter känns det som haha, äter frukost så fort jag stiger upp och sen blir det en andra frukost när jag lämnat Tuva.
Vi ska till BVC om en stund och nu är det 2v sen sist. Det ska bli lite spännande för nu har jag bara ammat honom sen jag va där sist och då får vi se om det räcker. Innan fick han ersättning en gång på kvällen mest för att få bort gulheten och när den va bra så slutade jag med flaskan.

Imorse träffade jag en mamma som mist sitt barn i plötslig spädbarnsdöd, det var 7år sedan nu men jag blev väldigt berörd och blev nojig. När hon berättade att det var vanligast bland pojkar och upp till 3 år så höll jag ju på och få andnöd. Det är ju en förälders mardröm!

Annars har jag hunnit beställa både vinterskor och termobrallor till de stora nu, det gäller ju att vara effektiv haha. Helt plötsligt var det ju väldigt kallt på morgonen....
Nehe, bäst att mata innan vi ska bege oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥