fredag 10 november 2017

RENS OCH PLOCK

Vilken regnig dag! Herrejisses så mycket regn det kom där ett tag, vi tillbringade dagen inomhus iallafall. Vi sorterade i mina glossyboxar och jag gjorde mig av med det jag inte kommer använda och behöll det jag vet att jag kommer använda, Tuva fick några lådor till sina pärlor och kritor. Vi rensade hennes kläder och jag skänkte det som va för litet och bar ner det som är för stort i källaren så hon kan ha leksaker i brudkistan istället. Möblerade om så hon fick sänghimlen över sängen istället för koja, men det skulle visst möbleras tillbaka innan läggdags😉 Vi ska köpa garderober till de små sen framöver och jag vill ha nån slags förvaring där vi slipper se alla leksaker för nu är där bland annat en öppen hylla. Jag kräks på alla leksaker ibland för inte är de i rummet direkt, helst kommer allt ut till oss....
Men idag fick vi en hel del gjort iallafall, jag och Tuva😊
Ha en trevlig kväll❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥