fredag 10 november 2017

NU HETER LILLEBROR NÅGOT 😄

Här kör vi fredagsmys hela dagen! Jag känner inte riktigt för något annat just nu, den lille gossen höll oss vakna mellan 12 och 3 inatt. Han skriker inte eller nåt sånt men han åt, åt och åt och sen kom han inte riktigt till ro, nappen som trillade ut och sånt där. Till slut la jag honom mot mitt bröst så somnade han till hjärtljuden. Den här gången stressar jag inte upp mig över sömnen som jag gjorde sist. Jag vet att det går över och jag överlever med😄

Jag får mer och mer bli i fingrarna för att pilla med julgrejerna, vill ta fram ljusslingor och sånt där men jag vet att jag nog får göra det när Tuva är på förskolan eller när mannen är hemma. Annars har jag en duktig hjälpreda som drar fram allt! Jag vill åka och köpa lite pynt men inte dra med lillkillen. Ikväll när jag ska handla ska jag kolla vad de har på maxi annars ska jag till Växjö nästa vecka. Fast i Växjö har jag 3 andra ärenden så det är inte säkert jag har lust med någon affär med....

Igår fick jag sms från en jobbarkompis att barnen på jobbet frågar efter mig så de undrar när jag kommer och hälsar på. Så nästa vecka ska jag dit och det ska bli riktigt kul att träffa dom igen😊
Nu har lillebror fått ett namn, ett namn som vi inte alls hade med i våra namnförslag innan. Ni får veta lite senare här inne för vi har inte skickat in papper och så än. Men han kallas fortfarande för Lillebror😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥