onsdag 8 november 2017

GÖR OM GÖR RÄTT

Idag gör vi ett nytt försök med att komma i tid till förskolan😂 Vi kom 20 minuter sent igår och på eftermiddagen gick det inte heller som planerat.... Det va första gången som jag hade tid att passa själv med de här små. Förra veckan hade jag hjälp av Thea och då gick det mycket bättre! 
När jag kommer hem idag så ska jag se om jag kan sova lite, inatt slutade det med att jag och Tuva bytte säng så jag sov inte sådär bekvämt direkt....
Jag har fått en julklappsönskan om en liknande klocka till ett av barnen. Jag hittade en som jag beställde men glömde titta på leveransdatum🙈 Så jag fick beställa en annan med så nu blir det en födelsedagspresent och en julklapp. Jag är ute i god tid till den som ska få den i födelsedag haha.

Nu ska jag göra mig klar för än så länge är vi i fas😉

2 kommentarer:

  1. jag är så tidsnazi på jobbet. klockar 16.00 går jag. Alla vet så ingen vågar boka mig senare än så! =)

    SvaraRadera
  2. Jag skrattar lite för mig själv vad gäller att komma i tid. Ida slutade på förskola i våras och inte en endaste dag kom hon i tid.....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥