torsdag 9 november 2017

EN LÄNGTAN

Idag känner jag ett sug efter att få dra på mig träningskläderna och springa tuffa intervaller i skogen så jag blir totalt genomsvett så det bara dryper av mig. Eller en härlig joggingrunda på 8km i behagligt tempo. Det kan jag längta efter. Men detta får vänta till våren, jag tror inte det är någon bra idé att ge sig ut 3.5 vecka efter förlossning haha.
Vi har haft en lugn morgon, frukost och kläder sen så! Igår fick vi till det riktigt bra, vi kom i tid både morgon och eftermiddag haha. 

3 kommentarer:

  1. Åh vilket foto, liten flicka med sin katt, det är nåt visst med barn och djur.
    Nog bäst att du tyar dig haha med att springa, du behöver ju inte det för viktens skull i alla fall. Hoppas allt går bra med lillebror.
    Från Österlen/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är så söta Tuva och Diesel, Diesel kommer och spinner och visar väldigt tydligt att hon vill kela med Tuva. Annars är hon en ganska reserverad katt.

      Det går jättebra med lillebror han är lika snäll fortfarande:-)

      Radera
  2. Va roligt, han har snälla föräldrar! Verkligen underbart med djur och bra sägs det att växa upp med.
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥