söndag 5 november 2017

EN HELG MED ÖVERNATTARE

Min lilla klätterapa som ska klättra och hoppa överallt❤

Denna helgen har svärföräldrarna sovit här för mannen, sonen och svärfar har varit ute på älgjakt. Max tyckte det var roligt för de sköt 2 älgar och svärfar sköt tjuren. Igår blev det ganska sent för de hade eftersök så det har varit väldigt skönt att ha haft ett par extra händer här hemma😊
I fredags hade Thea en kompis som sov här och va här hela dagen igår så då hade jag med ett par extra händer för hon höll mer än gärna Lillebror😊

Idag beställde jag grejer till mannen som barnen ska ge på farsdag så nu hoppas jag att de hinner komma innan fredag. 

Nu i veckan blir det riktig vardag igen, Tuva ska till förskolan och då ska jag sova! Inte för att jag känner mig speciellt trött förutom på kvällarna men jag ska ändå passa på att tanka lite sömn ett par förmiddagar. Inatt åt lillebror bara en gång så det va ju skönt. 

Nu är det nattning av barn och lite läsning inför ett prov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥