söndag 10 september 2017

VÄNNER, RALLY OCH FOTBOLL

Igårkväll hade vi vänner hemma och vi fick en fin höstbukett😊

Just nu sitter vi och väntar in matchen som strax ska börja. Det är fotboll varje helg men idag är matchen hemma vilket betyder att det inte blir lika långdraget som när vi ska köra iväg och greja.

Jag måste ju säga Tack för alla namnförslag jag/vi fått både här och på Facebook och Instagram❤ Men vi är fortfarande inte överens haha. Vi får väl se vad han ser ut att heta när han väl tittat ut😉

Igår var vi hos min minsta lillebror och hälsade på, Barnen sålde jultidningar och de tittade på rallybilen.
Tuva hittade deras maskot i bilen. Så loj haha.
Men snart är de med igen, han ville köra i Karlshamn om 2v men det beror ju på om alla grejer kommit. Det är ett väldans projekt det där med att bygga rallybil. Jag hoppas att jag kan se deras nästa tävling men jag kan ju säga att jag kommer sitta på helspänn. Första tävlingen efter olyckan.

När vi kom hem så sov jag en timme innan våra gäster kom. Mannen gjorde en rådjursgryta som var sååå god!! Massor med kantareller va det i den med.

I fredags fick vi äntligen till en träff med våra älskade vänner som vi haft fullt sjå med att hitta en tid till! Vi skulle egentligen fikat när jag slutat jobba men det va ju tur i oturen att det hände något oförutsägbart så vi sköt på det till kvällen istället. Då kom de hela familjen😀 Sååå trevligt!

Haha nu är fotbollsmatchen slut och matchen..... Ja, motståndarna va inga schyssta spelare och domaren tittade mest i marken och kliade sig i ögonen.
Men men, nu ska vi hem och barnen ska fortsätta med sina läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥