måndag 11 september 2017

EN LÄNGTAN TILL ULLARED HAHAHA

Här går jag på Alvedon så länge det funkar. I lördags natt vaknade jag med halsont och har haft sen dess och i söndagskväll kändes det som om jag skulle få feber men än har inget brutit ut.

Ikväll när jag kom hem sa till och med mannen till mig Du kanske inte skulle jobba längre ändå. Annars är han inte den som är den och inte jag heller, men nu överväger jag mina sista veckor. Men jag kommer ju sakna mina jobbarkompisar enormt😔 Kommer säkert hälsa på titt som tätt haha.

Ohlala vet ni vaaaad haha. Nu är det inte länge tills jag ska till Ullared - igen😉 Jag hade en sak jag skulle planera efter, jag va tvungen att åka innan jakten börjar.... Å helst innan förlossningen😊 Denna gången har jag inget speciellt jag ska köpa förutom mina fotoalbum så det lär ju knappast bli så dyrt som sist🙈 Nån julklapp, nån födelsedagspresent och lite sådär. Säger jag nu....jag vet nog att vagnen blir full ändå! Men det ska bli trevligt.

1 kommentar:

  1. Ullared ja det var länge sen! Hälsningar från Schweiz //Sofia
    (http://sofiacm.com min blogg för stil och inredning)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥