fredag 29 september 2017

BEBISMYS

Idag har jag och Tuva hållt igång hela dagen, det känns. När vi var redo imorse så körde vi till mitt jobb och hälsade på, hon lekte och vi pratade. Jag fick en fin orkidé. Sen åkte vi vidare till pappa och hans sambo för där skulle vi titta på bebis. Pappa har blivit bonusmorfar och äntligen fick vi se underverket❤ Nu har hon blivit 6-7 v och det passade ju bra för Tuva med att få se ett litet knyte nu när vi snart ska få hem ett eget. Hon satt i soffan och höll henne och hon är väldigt intresserad men det blir kanske annorlunda när vi får hem en egen bebis som inte går att "lämna tillbaka" när det skriker eller är jobbigt och tar mammas och pappas tid och uppmärksamhet.
När vi kom hem så tog vi en hund och sprang/joggade/busade iväg och skulle möta mannen som kom från jobbet så kunde vi åka tillbaka med han i bilen. Väldigt uppskattat och kul. Men första gången jag joggade på bra länge haha.
Sen beställde vi kinamat och avslutade kvällen. Idag va mannens sista dag på gamla jobbet så det fick bli något gott😊
Igår bakade vi kärleksmums och det blev i några olika formar så nu har vi en hel del i frysen😉 Bästa hjälpredan i tomteklänning, någon har ju smittats av min kärlek till julen😝
Imorgon ska jag och mannen göra något som vi har pratat om i 2år haha.......

1 kommentar:

  1. Kul du är vill du ha ut lillebror nu med din joggingtur, imponerande att du bara orkar jogga. Det är väl så mysigt med alla dessa människobarn, har själv gåvan att ha sju barnbarn, det är så härligt.Ser ju riktigt mumsigt ut när lilla tomteflickan bakar.
    Trevlig helg/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥