torsdag 31 augusti 2017

RUGGIG MORGON

Jag älskar mina tidiga mornar när klockan ringer 4.45 och det är alldeles mörkt ute och det regnar. Det är ruggigt ute och det känns som höst. Jag drömde till och med att alla träden var kala och det var höst på riktigt. Men de kala träden gillar jag inte, där är våren bäst😉

En öppning på jobbet innebär ju tidig dag vilket ska bli mysigt med en lite längre eftermiddag med Tuva. Igår när jag hämtade henne, jag var ju i Växjö så därför hann jag först och hämta då med, så va det en sån där eftermiddag då allt blev fel, från det att jag parkerade bilen på fel parkeringsruta till att hon ville gå ut i regnet från förskolan utan byxor.... Suck. Idag blir en bättre dag då jag hämtar henne direkt efter mellanmålet och vi ska mysa lite extra med kaninerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥