lördag 19 augusti 2017

HÄRLIGT MED HELG OCH BARNMORSKAN

Här hemma har vi en liten pippi idag♥ Vi fick lite sovmorgon och herregud så skönt det va att sitta kvar i soffan med kaffekoppen i näven och veta att där kunde vi sitta hur länge vi ville😉

Igår va jag ju hos barnmorskan och det gick jättebra, både blodtryck och kurvan låg som det skulle. Vi pratade lite förlossning och hon frågade om jag ville ha en igångsättning och där sa jag bestämt nej. Då tyckte hon att jag skulle haft en barnmorska boende hos mig eller väldigt nära haha. Känner tyvärr ingen.... Jag sa att det kan ju hända den kommer på höstlovet och då är jag hemma med alla 3 barnen men då sa hon som en självklarhet Ja men tills dess är den ju ute! Ja vi får väl se...!!
Va jag orolig kunde jag få prata med någon men jag sa att det behövs ju inte, ut kommer den ju ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥