torsdag 17 augusti 2017

FLERA HEMMAFÖRLOSSNINGAR?

Redan fredag imorn.... en hel jobbvecka har snart susat förbi. 1a veckan efter semestern och det känns heeelt okej😊 En vecka närmare förlossningen haha. Nu är jag inställd på att det kan bli en hemmaförlossning till - eller så tar den 2 dygn istället! Annars är ju min längsta förlossning 6.5 timmar från första symptom tills hon va ute. Å där kom ju både slempropp och vatten innan värkarna började.... Så alla 3 har varit snabba men snabbast va Max, 54 minuter från första hint tills han va ute och det va ju därför han föddes hemma med....
Imorn har jag fått en extratid hos barnmorskan som de bokade förra v när jag va där. Å då ska jag passa på att fråga om min kallelse som kom igår till njurdoktorn... Jag brukar gå var 3e år och jag va där förra... Men nu när jag är gravid kollar de ett njurprov var 6e vecka så jag undrar om det visar något konstigt... Jaja, imorn ska jag boka tid till blodproverna som ska tas nästa vecka så det va snabba puckar.
Nähe nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥