lördag 29 juli 2017

UT I REGNET

Gokväll, nu har jag ställt klockan för imorn är det min telefon som ringer för väckning😉 Då ska jag på utflykt😊
 Jisses vad det regnade ett tag innan idag, jag köpte gödning och strödde på på det nya gräset så nu får det sig nog en skjuts😊 Jag och Tuva tog på oss regnjacka och gummistövlar och gav oss ut. Vi skulle hoppa i vattenpölar, plocka maskrosblad till kaninerna och titta på hästarna.
Vi ställde hennes cykel och tog min istället men besvikelsen kom när hästarna hade gömt sig andra sidan ladugården under ett träd så vi kunde inte se dom.... Nytt försök imorn eller en annan dag.

Jag köpte ju en ny vinterjacka i våras som va lite för stor så tänkte jag att den blir ju bra i vinter... men nä, den spänner över magen redan nu..... Jag har ju inte uppdaterat om graviditeten på länge men nu är det inte tresiffrigt längre tills den kommer ut. Det går fort Nu! Vid denna tiden brukar bebisen vara vaken och nu är inget undantag, det sparkas för fullt😉 Jag får skriva mer en annan dag för nu ska jag läsa och sova och drömma om imorn haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥