fredag 9 juni 2017

NU VET VI😄

Nu är vi på väg in till Växjö för ultraljud. Jag tror ju 100 att det är en gosse och Tuva sa  imorse att han ska heta Emil. Jag frågade om det blir en tjej då, den ska ha snopp. Kanske hon är lika säker som jag va på att Thea va en tjej😉
Det är en väldigt livlig krabat som tycker om karatesparkar.

Jag kan ju inte annat än att säga att jag är skitnervös för förlossningen.... Det har jag inte känt innan. Men i och med att Max är född hemma så gjorde jag igångsättning med Tuva. Innan har jag ju sagt att blir det fler barn så blir det kejsarsnitt men ne, det är uteslutet! Tuvas förlossning gick ju med jättefort men det gjorde ju förbannad ont - mycket ondare än den andra! Så nu tänkte jag kanske våga mig på en "vanlig" förlossning igen där det får starta själv. Men jag vill inte ha hemma igen! Bara för att de 3 andra förlossningarna har varit snabba så säger det ju inte att det behöver bli så igen men om...
Så... Nu vet vi vad det är😊 Hon va väldigt rolig överläkaren, jag fick en överläkare för mina njurars skull och ska gå på några ultraljud till innan det är dags. Hon frågade hur mycket jag tränade mellan barnen för jag hade väldigt fin mage för att vara på 4e graviditeten haha.

1 kommentar:

  1. Åhhh så fin han är, ja jag tror oxå på att det blir pojke💖

    SvaraRadera