torsdag 11 maj 2017

SPYSJUKA, DUKTIG SON OCH SAKNAR VÅREN

Imorse när jag kom till jobbet så var det lite kaosigt, sjuk personal så jag hoppade in tidigare. Det går ju maginfluensa och det verkar väldigt intensivt just nu. Jag fick uppleva det på väldigt nära håll idag så nu kan jag bara hålla tummarna att jag slipper det! Eller att jag drar hem skiten så någon annan får det. Vidriga sjukdom.

Efter jobbet så åkte jag och Max ut till hans skola och kollade på resultatet på hans nationella prov. Jag förstår att han var nöjd😊
 Kul att se resultat och läsa hans berättelse. Jag är stolt över han!!
Han tog en suddig selfie på oss på hemvägen....

Imorn är det fredag..... Detta är min tuffa vecka men det kändes ändå inte så farligt denna gången. Tänk att snart har halva maj med gått och det är juni... Men vaaaar är våren och värmen? Det snöade ju imorse....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥