tisdag 23 maj 2017

JAG ÄLSKAR MINA GLOSSYBOXAR

//REKLAM//
Idag slutade jag tidigt och vi har varit ute hela eftermiddagen och haft det bra. Gungat, doppat fötterna i lilla poolen, hoppat studsmatta, läst en bok, ätit vattenmelon mm. Härligt med dessa varma dagar♥
Jag hade fått ett roligt paket med☺
Det är alltid lika spännnande att få de här lådorna.
 Denna gången är jag helnöjd med produkterna!! En hårmask, ansiktscreme med solskyddsfaktor 50, tandkräm, en kräm till rakning och en till efteråt.
En ansiktsmask som jag ska använda efter en varm sommardag. Sugen på en egen box? Gå in här och titta. Du kommer ju förmodligen inte ångra dig! Det finns både till män och kvinnor.
En tatuering låg i som extrapresent. Den vill säkert Thea ha☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥