onsdag 4 januari 2017

IDAG BESTÄMDE JAG FÄRGERNA PÅ VINSTEN

Nersjunken i fåtöljen och här tänker jag stanna😉 Idag hade jag och Tuva vänner här så hon hoppade över dagens sovning, 1a gången någonsin och jises så trött hon va när hon skulle lägga sig. Då va det bara mamma som dög fast det alltid är pappan i huset som nattar henne. Men när hon väl kom till ro så somnade hon ju direkt.
Nä, imorn är det vila som gäller på dagen.
Vi hade iallafall trevligt idag och det blev mycket prat om träning. Hon fick låna min dvd som jag kör efter 1g i veckan så jag varnade henne att hon inte skulle boka upp sig på fredag för då kan hon inte röra sig. Träningsvärken är ju alltid värst dag 2😉
Jag har vunnit lite smink och eftersom jag inte hade en aning om vilka färger jag skulle välja så fick jag hemskickat lite olika prover. Vi kollade igenom och jämförde så nu har jag bestämt mig, tog kort på de olika påsarna i consealer, foundation och finish som jag bestämde mig för och mejlade över så nu har jag väl snart ett paket på posten☺

Nu ska jag göra en chiapudding som ska vara till frukosten imorn.

2 kommentarer:

  1. Hej. Precis hittat till din blogg. Vad är det för magisk träningsdvd du har? Den verkar effektiv 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en gammal från Annika Sjöö och hennes man. Väldigt effektiv :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥