måndag 23 januari 2017

HUNDSKOLA

Då va 2a gången på hundkursen avklarad☺ Idag va det verkligen bara hem och byta om, byta bil och ta med hunden och åka. Oden blir jättestressad av att gå in i tältet och sitter och småskäller och har sig. Men sen när övningarna drar igång så går det bättre, idag fattade han lite om vad som försiggår haha. Det gick bättre än sist så nu tror jag nog att han kan gå utan att jag håller i kopplet sista gången som kursen är. Han gör framsteg!

Ikväll hade vi APT på jobbet och vi fick nytt schema. Chefen frågade innan jul om någon ville göra schemat men ingen ville och idag när det låg på bordet så gjorde jag några småjusteringar på det så nu är det perfekt😉 Måste lämna in på fritids och förskola med för det börjar gälla redan nästa vecka.

När jag duschat tog jag nattmasken på
Det är mjukt och skönt imornbitti men innan krämen går helt in i huden så är det rätt kladdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥