lördag 28 januari 2017

HOS SVÄRFÖRÄLDRARNA OCH DET JAGAS GRIS

I eftermiddags åkte vi ner till svärföräldrarna för det är här vi ska jaga imorn.
Så fort vi satte oss i bilen så ville Tuva hålla handen för då ville hon sova.
Mysigt❤
Mannen och svärfar är ute och jagar gris just nu så jag fick precis denna bilden
Så söt, de har precis fått ungar. Jag är ju livrädd för de men att se den så här är ju gulligt😉 De har varit ute typ 30 min och har redan skjutit en galt. Hoppas jag slipper se de på nära håll imorn, men jag såg att jag ska gå samma spår imorn som förra gången jag stötte på grisar...

Nu blir det ett glas vin med svärmor men jag känner att det blir tidig sänggång. Det gäller att vara lite pigg och alert imorn, 4 drev så det gäller att vara på sin vakt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥