tisdag 31 januari 2017

FRÅN BERÖM TILL PISS....

Jag älskar stora fina rosor, synd bara att de inte håller så länge. Jag hade velat ha de som krukväxt.

Igår slutade jag tidigt och efter jobbet va jag på utvecklingssamtal. Det är alltid lika spännande.

På kvällen va det dags för hundkursen. Asså vilken skillnad sen 1a gången! Nu va detta 3e gången men det är stor skillnad på Oden. Jag antar att det är enorm skillnad på mig med för de säger ju att föraren blir säkrare med tiden så det är nog ett samspel som funkar bättre mellan mig och Oden. Han skällde inte alls som han gjort innan när vi kommit in i tältet. Nu skällde han ett par ggr utanför istället, innan vi kom in och sen några skall inne. Förut va det ju konstant. Han lyder och gör som jag säger. Ledaren sa Han har ändrat sig enormt mycket han som till och med va nära en avlivning. Ja det kan man säga. Nu ska han bara stissa ner sig hemma med.
Men i slutet gjorde han väl ingen större succé när han pissade på ledarens ben....

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥