lördag 21 januari 2017

EN TUR TILL IKEA

Det blev Ikea innan idag. Vi va där lagom tills dom öppnade och det va alldeles lagom med folk. Jag tycker vi va snabba där inne men vi lyckades va där i 2 timmar ändå😉
Vi köpte 2 garderober till barnen och lite annat. Jag va tvungen att ha en förvaringslåda med för av nån konstig anledning så fick inte julsakerna plats längre när de skulle ner igen....
Såklart att lilla hjälpredan skulle vara med och spika i spikar. Allt ska göras tillsammans säger hon☺
Tuva älskar sina jobbarbyxor men hon säger att hon ska ut och jaga rådjur i dom med. Att det är hennes jaktbyxor☺

När vi byggt en stund så hade jag två val - gå och lägga mig eller ut på en joggingrunda. Jag va sååå trött och jag vet ju att jag blir åtminstone lite piggare när jag varit ute en runda så det blev det andra valet. Det blev strax över 7km och det kändes riktigt skönt.
Inatt har vi en övernattningskompis här så nu ska det fram lite lördagsgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥