måndag 9 januari 2017

BARNEN, BRÅK, NY BEBIS

Mmmm så varmt och gosigt under täcket☺ Älskar att krypa ner innan vi ska sova, slökolla på mobilen och läsa en stund. Fick mms på ett litet flickebarn som föddes igår, grattis till föräldrarna❤

Efter jobbet så hämtade jag hem de stora och ljudvolymen ökar drastiskt första kvällen de är här. Tuva blir ju helt jäkla överlycklig över att se de och skruvas upp från 0 till 100 på en halv sekund! Vi brukar läsa ett par kapitel ur en bok när de lagt sig men ikväll blev det ett sånt jäkla bråk så det blev ingen bok! När alla lugnat ner sig gick jag upp och pratade med de en och en istället. Phu, där flög nog blodtrycket upp till 300 direkt, även om jag äter medicin😉

När det var Bolibompa så passade jag på att gå på bandet, rask pw i 4km och jag ska nog göra det till en vana. Det blir inte lika lätt att träna uppe på Theas rum de veckorna de är här så då kör jag bara kondition istället. Bandet är jämte soffan så vi är ju i samma rum.
Max har fixat snapchat och tog en bild som han skickade till mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥