fredag 16 december 2016

SMARRIGA SAKER I PERSONALRUMMET

Detta har jag framför mig just nu i personalrummet. Jag har rast och har hittat påsen med godiset från föräldraföreningen hahaha. Det ligger Marianne och nån annan ask till i påsen men jag är nöjd med ett par bitar av det här😊

Åååååå jag fick sms innan att mitt paket har kommit, jag är spänd på att se om julklänningen passar. Jag hinner precis hämta det innan jag ska vara på plats på diskot. Ikväll har fritids juldisko och 5orna står för arrangemanget. För att det ska bli av så måste föräldrar hjälpa till och då kommer barnen att få åka på resa till våren. Självklart att jag ställer upp! Då kan jag få lyssna på nåt annat än julmusik haha😉 Positivt är att jag får träffa de stora ändå jag är iväg kvällstid, negativt är att det är andra kvällen i rad som jag inte får träffa Tuva. Men imooooorn ska vi ta igen det!!

1 kommentar:

  1. juligt värre :D
    tävla om philip kingsley produkter hos mig :)
    http://elincecilia.com/2016/december/tavling-philip-kingsleys-fullsize-kit.html

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥