onsdag 14 december 2016

NÄSTAN SOM FREDAG

Idag va det härligt att stiga upp när klockan ringde 4.45, inte för att jag sovit så länge inatt utan det känns nästan som fredag för jag slutar tidigt idag😉 Men det är inte mycket till helg efter denna "fredag" haha, 2 sena kvällar sen med APT och julfest och sen ska jag hjälpa till på fritidsdiskot på fredagkväll.
 Igår när jag va och handlade så kom jag på att det va längesen jag gjorde smoothie, så det köpte jag grejer till😊
Detta blev min frukost sen slök jag en halvliter smoothie påväg till jobbet.
Nu är det andrafrukost på jobbet.

Snart har halva december gått, det känns jättekonstigt att det snart är januari och ett nytt år. Det som känns mest knäppt är att det blir ljusa kvällar igen och julmyset ska bort... Men jag har mitt kvar januari ut - minst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥