måndag 26 december 2016

LEDIGA DAGAR, BILD-PROBLEM OCH SKRÄCKFILM

Nu har jag raderat massa bilder från picasa så nu funkar det att ladda upp igen.... Men det står att alla bilder raderas överallt så det kan ju hönda att arkivet i bloggen försvinner på bilder😢

Skönt med ännu en ledig dag☺ Jag jobbar 3 dagar denna veckan så jag ska inte klaga, men sen är jag ledig nästa vecka. Vi har delat upp det så barnen ska få vara lediga, Tuva börjar inte förrens den 10 januari igen så hon får ett fint jullov😉
Detta hade jag på mig på julafton och tänkte nog ha på nyår med, jag gillar klänningen - jag som aldrig någonsin har klänning annars😉
Tuvas gammelfarmor hade stickat tröja, mössa och raggsockar till henne och hon älskar verkligen kläderna, hon vill ha de hela tiden. Thea och Max fick med paket av dom men pinsamt nog har vi lagt de på ett sånt himla bra ställe så vi har fortfarande inte hittat dom!!! Men dessa visste vi va det låg för Tuva hade slitit upp det så fort vi fick hem dom....
Igår hade vi en väldigt lugn och skön dag, de stora åkte till sin pappa och vi andra slappade lite i soffan, va ute och gick/lekte lite.
Vi avslutade kvällen med att se en skräckis. Har ni tips på någon bra skräckfilm?

Idag hämtade vi hem de stora sen åkte vi ut till pappa och hans sambo. Skönt med en extra ledig dag☺ När vi körde hem snöade det rätt bra bitvis så nu om det kommer sto så får vi väl se hur det ser ut när vi vaknar imornbitti....

1 kommentar:

  1. Jag gillade verkligen klänningen :)

    och på tal om skräckfilm, rekomenderar starkt jessabelle.
    Spana in trailern på youtube, den är både övernaturlig men också väldigt psykologisk :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥