söndag 25 december 2016

JULAFTON MED FINFINA KLAPPAR

Heeej, har ni haft en bra jul? Alla i detta huset är nöjda och glada iallafall☺ Jag hämtade hem de större barnen på förmiddagen och sen fixade vi och gjorde oss färdiga tills svärföräldrarna kom.
Jag tycker att barnen hade otroligt många julklappar var i år.... Men de har ju en hel del släktingar som de får julklappar av. Jag tror inte varken Thea eller Max lyckades lista ut vem tomten va☺ Tuva blev rädd när han kom in men inte så hon började gråta. Sen hämtade hon mer än gärna paket hos honom.
Det blev perfekta klappar!! Den lilla va överlycklig för sin gunghäst, klapparna som kom efter den prioriterades inte😉 Thea fick det hon önskade och likaså Max😀
Vi tog fram lite gotte och spelade julklappsspelet. Min kusin och hennes dotter kom över en sväng.

Nu kan jag visst inte ladda över mer bilder utan jag måste radera lite från telefonen tror jag. Så jag återkommer med ett inlägg till☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥