söndag 25 december 2016

BILD-PROBLEM

Alltså, ni andra som bloggar av mina läsare (borde vara någon för statistiken har ökat rätt rejält...) Hur gör ni med bilder? Lagras de på något speciellt ställe? Nu när jag försökte ladda upp innan så stod det något med att minnet på Picasa är fullt! Varför lagras bilderna genom Picasa? Måste jag ha Picasa eller kan jag avinstallera det på något vis? Minns att jag ville redigera bilder nån gång och då blev jag rekommenderad Picasa men jag har aldrig valt att bloggbilderna ska sparas där! Jag kunde ändå inte med det programmet så jag har aldrig använt det. På iPhone sparas ju bilderna från mobil i något moln, men jag har inte iPhone men Thea har fast hennes videos som hon har gjort hade visst lagrats på mitt Picasa, såg vi när vi loggade in för att försöka radera Picasa. Men skulle jag radera album för album så stod det att bilderna skulle försvinna från bloggen med. Jag. Fattar. Noll. 
Någon med råd? Köper ni nytt lagringsutrymme när/om ert blir fullt? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥