söndag 18 december 2016

4 ADVENT OCH TRÄNING

Trevlig advent❤ Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton😊 Jag önskar mig lite snö, om så bara någon centimeter.

Mannen är och jagar rådjur och jag ska vara med i någon lek här med tjejerna. Dricker ett par koppar kaffe, lyssnar på julmusik och tar det lugnt. Tuva trodde hon skulle till förskolan och äta frukost, nääää vi är leeediga idag😊 

Igår när jag och Max hade varit och handlat så blev jag sugen på att springa en runda, det är ju evigheter sen nu! Jag fick ju en grym hosta i slutet på september och den varade i flera veckor så sen blev det ett uppehåll i träningen men igår ville jag ut. Jag tog tag i saken och jag gav mig ut innan det blev mörkt, Max hade jag på cykel bredvid. Det blev ingen lång runda men en alldeles lagom tur för att ha haft långt uppehåll😉 Max tyckte vi skulle ta milen men det vet va jag inte så sugen på när det blev mörkt....
Jag hade behövt lite hö och halm till kaninerna så vi får se om vännerna är hemma så vi kan hämta, annars har vi noll planer för dagen!! Vi ska ut och gå med hundarna och se om polisen är här ute så jag vet om jag ska köpa mig en julgran eller inte😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥