torsdag 1 december 2016

1 DECEMBER MED MASSA STRESS

Morn, nu är det 1 december... Snart januari och nytt år! Jag får lite smått panik för hela december är ju helt smockfull och jag känner att jag inte hinner med😣 Bestämde mig igår att jag ska boka av minst en grej på helgen så jag har tid hemma! Barnen har sagt flera gånger att de vill baka lussekatter, mmmmm vi har köpt grejerna men NÄR ska vi hinna baka.... Vi ska försöka få till det i helgen! Men igår när jag öppnade kattvinden så ville jag bara slå igen dörren igen. Jag bad mannen ta hem ett släp till mig på fredag så jag kan kasta ett lass från förrådet i källaren för nu ska det bara vara julsaker på kattvinden och resten i källaren. Jag skulle kunna tömma hela källaren på saker, kasta allt jag har u t o m mina fotoalbum!! Det är det enda jag skulle vilja spara ifall huset brann ner. Å mina julsaker är jag med rätt rädd om😉 Älskar ju julen och småtomtar har jag till en förbannelse. Fick massor av farmor med både före och efter hon dog.
Jag gjorde en barn- och djursäker adventsljusstake. Den är kanon då det är timer på ljusen så jag har de tända när vi stiger upp och när vi kommer hem.

Idag börjar ju julkalendern och jag har ingen aning vad den handlar om men vi ska titta på den på jobbet.

Jag känner att jag behöver ringa min livboj idag (om jag hinner). Hon som finns där när jag känner att jag håller på att gå under, hon som ger mig kloka råd och vägledning när jag känner att jag balanserar på ett ben. Min pappas sambo är en klippa❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥