tisdag 8 november 2016

SUGEN IGEN?


 Brrrr va kallt det är! Jag har plockat fram raggsockorna och ett duntäcke till som jag sover med, jag har ett vanligt duntäcke sen har vi ett stort täcke i sängen med som jag har men nu kände jag för att sova i 2 egna täcken så jag får ha båda själv - hela natten så det är riktigt varmt och gosigt☺ Älskar värme♥
Nu har jag sorterat alla mina 3500 kort i datumordning (från augusti 2013) så ikväll ska jag sätta mig och börja föra in de i alla albumen. Jag har ju väldigt nytta av bloggen nu för när jag hittar kort från ett rally 31 augusti 2013 så kan jag ju skrolla bak och kolla precis vilket av alla rally det va :-)
 Jag har satt som mål att göra en månad varje kväll i alla fall så blir det inte så tungt att se framför sig. Men jag vet ju att har jag väl satt mig med korten så har jag svårt att sluta innan ryggen säger ifrån. Den tål inte allt för mycket nu för tiden så det blir inte så länge i taget ändå.
Men titta vad jag hittade när jag sorterade;
 Det är ju inte annat än att jag kan bli lite sugen igen. Jag tycker det är rätt mysigt att vara gravid, i alla fall nu efteråt haha. Vem vet....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥