söndag 27 november 2016

JULMARKNAD PÅ 1A ADVENT

Det blev hela helgen i Skåne, vi åkte ner efter jobben i fredags och kom hem strax innan 7 ikväll. Idag åkte jag, Tuva och Svärmor på julmarknad. Först va vi på sightseeing så Tuva fick sova färdigt i bilen så hon va pigg och glad resten av tiden.
Jag glömde ju ta kort så jag fick låna från nätet, men här var vi😊
 Detta barn och djur = ❤ Tuva skulle bott på en bondgård med massa olika djur, hon älskar allihop!!
 Fåren gick vi in och klappade 3ggr. Hon fick till och med en puss😉
Hon klappade hästar med och innan dess när hon fick syn på en häst så sa hon Tuva tycker om hästar faktiskt, Tuva tycker om och hida  (rida). Så jag vet vilka vi får åka ut och träffa snart!

Jag köpte en krans att hänga på dörren annars hittade jag inget. Men det va himla fint.

Sen åkte vi in till Center Syd för svärmor skulle ha lite julsaker. Jag passade på att kolla efter rött linne till Theas gymnastikuppvisning men det är ju stört omöjligt att hitta. Jag köpte en T-shirt och en tight tröja som hon har att välja mellan nu. Hoppas det duger😊  Där köpte jag äntligen en blomma till tvrummet med, har behövt den ett tag men inte hittat någon som passar men nu så!
När vi väl va klara (som tur va) så började Tuva tröttna på det här med affärer. Så då passade det bra att åka tillbaka och packa ihop oss för att åka hem.

När vi va i en affär så va det en liiiten bebis som blev jätteledsen och då ville Tuva ge den en kram för det ska man ju göra när någon är ledsen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥