torsdag 10 november 2016

HEMMAFIX OCH FÄRDIGA FARSDAGPRESENTER

Idag när vi kom hem så började jag städa och jag fick klart allt tills mannen kom hem :-)
 Medans jag dammade tvättade Tuva motorcyklen :-)
 Vi tog en paus och slog in lite farsdagpresenter. Jag va och handlade lite igår när jag slutat och idag kom paketet jag beställt till mannen så vi fick slå in innan han kom.
 Har ju köpt en present till min egen pappa med, hoppas han blir nöjd.
 När mannen kom hem började han med maten. Jag kollade upp ett recept innan så lagade han. Sååååå gott det blev!!
Nu ska jag fixa lite med mina foton sen ska vi spela lite kort. Imorn är jag gräsänka över natten så då har jag mer tid till mina kort. Måste köpa fler album i ullared!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥