måndag 28 november 2016

HAPPY HAPPY

Åh, vilken dag! Jag är så glad😊 Idag va det nästan som att tassa på nålar lite grann för ett beslut skulle visst tas och jag trodde det skulle ta minst 1v till.
I helgen får vi skåla i ett glas vin. Svärmor köpte 2 flaskor till mig för detta finns ju inte hos oss. Jag gillar det och jag är ju som sagt rätt kräsen när det kommer till alkohol😉

Efter lunch ringde min gamla chef och frågade om jag va ledig för jag hade sökt mig till en av hennes förskolor (hon är chef för 3) men jag visste ju ingenting och den ansökningstiden har inte gått ut än. Det kändes rätt bra att kunna säga till henne efter 1.5 timme - nä tyvärr, jag är inte ledig😀 Jag trivs så förbaskat bra med mina jobbarkompisar❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥