fredag 25 november 2016

BLACK FRIDAY OCH JULKLAPPAR

Black friday och mejlkorgen fylls på snabbare än vanligt! Jises så mycket reklam det kommer. Men nä, jag ska nog inte köpa nånting tror jag. Möjligtvis på Emma S isåfall för jag skulle behöva nytt serum och nattkräm.

Igår va vi på Lekolar's utförsäljning med jobbet, det va för förskolor/skolor igår och idag och imorn är det för alla. Eftersom vi ska iväg så fort jag slutar jobbet idag så hinner jag inte dit detta året men jag fick handla till mig själv igår med. Nu är jag helt klar med Tuvas julklappar! Sååå skönt.
Bara för det kom jag just nu på vad jag ska ge både mannen och sonen i julklapp och beställde genast så jag haaaar handlat på rean nu😉

Igår hörde vi något gå i tusen bitar på övervåningen. Tänkte att nu har katten rivit ner en tomte.... Men nä, där låg ingen tomte. Kikade in på Max rum där han låg och sov, det va hans taklampa som trillat ner!! Tur ingen va under när den for ner, hur nu det kunde hända....
Den här morgonrufsiga tjejen håller hårt om sin tomte❤ Idag tog hon lite sovmorgon och inte ska hon till förskolan heller då den är stängd. Hennes morfar kommer snart och passar henne idag😊 Men jag går ju med runt och såsar när jag inte har någon brådska men inser att jag behöver göra mig klar då jag ska åka 8...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥