måndag 5 september 2016

VÄLDIGT TIDIG MORGON

Jo tjena vilken pigg och rolig dag detta kommer bli.....eller inte ;-) Jag har sovit 3 timmar inatt för när jag hade somnat så vaknade jag ganska snabbt igen och kunde inte somna om så jag låg och läste. Sen sov jag 2.5 timmar sen vaknade Tuva vid 4 så då va det knappt lönt att somna om för klockan skulle ringa efter en stund.

Idag är Tuvas förskola stängd så hennes "mormor" och morfar ska komma och passa henne när vi jobbar. Det är inte ofta vi har barnvakt men nu när pappa är ledig en dag i veckan så passade jag på att fråga.

Det blev inget Ikea i lördags, vi va hos P och J och åt äppelpaj istället ;-) Igår blev det mest promenader och så cyklade vi och tittade på korna. Tuva älskar kor!
 Jag och Oden va ute och gick en kvällsrunda, det va ju riktigt fint väder igår.
Igår gick jag rätt många steg.... Men nu ska jag inte räkna mer! Idag är det vila för imorn ska jag springa under fotbollsträningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥