onsdag 28 september 2016

MÖTEN OCH FÖRELÄSNING

Jag känner mig lite urlakad med lycklig :-) Idag va dagen som jag väntat på ett tag, ett möte med skolan. Både jobbigt men lättnad för syftet var ju att allt skulle bli så bra som möjligt vilket jag tror är påväg!! Jag/vi (mannen va med) gick därifrån med ett lite lättare hjärta iallafall :-)
Jag stängde ikväll så efter att ha handlat fick jag en kväll hemma, skönt. Igår va vi på föreläsning om Kulturella möten i förskolan och skolan tro jag det hette. Jag va inte hemma förrens efter klockan 21 iallafall.

Imorn är en fullspäckad dag/kväll med men seeeeen klingar det av i kalendern lite grann, åtminstone i ett par dagar haha. Som sagt, andas och varva ner får jag göra i november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥