måndag 19 september 2016

MITT LIV I EN BOK

Huuuur har jag överlevt utan den här? Jag fattar inte! Fast nu de senaste veckorna har det ju eskalerat så jag va tvungen att köpa en kalender som jag kan bära med mig och synka livet med jobbet. Kalendern hemma på väggen har fyllts på och fyllts på och jag har hållt många tider i huvudet men nu går det inte längre. Jag va tvungen att ha med mig livet i väskan. Vissa dagar är så knökade så jag får ju ångest bara jag tittar på en veckoplanering. Då inser jag - kolla veckan och sen ta en dag i taget. Vissa dagar får jag andas på kvällen typ.
Denna veckan är rätt hyfsad men jag har fått ordna skjuts hem från en träning för ett barn. Jag skulle behövs klona mig för att själv vara på 2 föräldramöten den dagen. Inom ett par veckor har jag föräldramöte för alla 3 barnen + ett eget på jobbet men det enda jag kan gå på är Tuvas (och mitt eget). Där sa mannen att han lika gärna kan gå, skönt för att jag kan få en kväll med barnen, men jag vill ju gärna med vara med och höra vad som sägs.
Nä, det är tjockt tills oktober är slut - seeeeen kan jag pusta ut! 

Annars då? Jodå! Det knallar på haha! Idag jobbar jag läääänge för vi har APT. Å innan jag kan köra hem måste jag hämta katalog för Newbody som Max ska sälja för till fotbollen. Så jag hoppas ju att jag kan kramas lite med Tuva innan hon lägger sig. De större läser jag ju för och ligger och pratar med innan de somnar. Läxor hoppas jag är påbörjade tills jag kommit hem ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥